Monday 17 November 2014

Perbincangan Gerak Kerja Projek

Tempat : Kolej RC2 Level 4
Tarikh  : 13 November 2014
Masa    : 10 malam

Kami telah mengadakan diskusi bagi menperjelaskan lagi matlamat kami tentang projek kami;

 'Ekonomi dan Pembangunan Tamadun India'.

     Fadhlulllah selaku ketua telah menerangkan tentang perjalanan projek kami. Jadual gerak kerja diperkenalkan. Projek kami dibahagikan kepada 3 bahagian iaitu soal selidik, laporan blogspot dan temu soal beberapa responden. Kesemua bahan-bahan ini merupakan sumber kepada projek kami.
Perancangan Projek




1) Soal selidik ialah kaedah di mana kami akan memberikan borang soal selidik tentang kajian kami terhadap masyarakat setempat bertujuan untuk mengetahui pendapat masyarakat setempat berkenaan dengan kajian kami. Anggaran sebanyak 10-15 responden akan diselidik secara rawak bagi menjayakan kaedah ini. Kaedah ini diketuai oleh Fathudin dan Fadhlullah.

2) Blogspot-duniaitusementara.blogspot.com pula digunakan sebagai medium antara kami dengan masyarakat luar. Kaedah ini digunakan agar maklumat tentang projek kami tersebar dengan luas dan pantas. Kami berharap masyarakat setempat akan mendapat manfaat daripada projek kami ini. Kaedah ini diketuai oleh Farhan dan Amirul Syarifudin.

3) Temu bual ialah satu kaedah di mana kami akan menyoal soalan-soalan yang spesifik kepada 2-3 responden kami. Kaedah ini diterajui oleh Nadsri dan Zarif

     Untuk Ikram Muslimin pula, kami merancang untuk mengadakan jamuan kecil-kecilan setelah tamatnya kerja-kerja projek kami. Segala bahan keperluan untuk jamuan kecil telahpun disenaraikan oleh Nadsri.

     Akhir kata, kami berharap agar semua proses berjalan dengan lancar. Semoga Allah S.W.T memberi rahmat dan petunjuk kepada kami sepanjang melakukan projek ini. Amin..






















No comments:

Post a Comment